Welcome to Nexon Europe.

If this is your first visit, You will have to register before you can post.

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    27

    __ COMBAT ARMS eu __ The Connection To The Server Has Ended __ HATASI !!

    The Connection To The Server Has Ended

    Hatasi aliyorum...

    Bu oyunda Eski sayilmam Fakat ilk 2 gün birsey oLmadi. Ondan Sonra Söyle bir durum olustu:

    Misal Bir oyuna giricez Odaya girdikten sonra ready yaziyor filan tikliyorsun oyuna giriyorsun filan oyun bitince Skor tablosu gözüküyorya.. Orda Exit'e basmamiz gerekiyor hani.. O exit'e basinca Oda giriyor ama Ordan hiçbirseye basamiyorum.. Lobye filan giiremiyorum Hatta Oyundan bile çikamiyorum Ancak Alt tab yapip O sekilde kapatabiliyorum oyunu...

    Yukaridaki gibi 3 -4 gün sürdü ARA ARA .. Simdi Oyundayken oyundan atiyor ''The Connection To The Server Has Ended'' yazisi çikiyor. :S

    Kendi Karakterimi arkadasin Pc sinden girdim Herhangi bir Sorun oLmadi.

    Yeni Hesap açtim Yine Ayni sekiLde Problem ile karsilastim.

    Bilgisayarim güvenli herhangi bir keyloger filan olmasi söz konusu degiL...
    Karakterimin Sifresini kimse biLmiyor...
    Firewall, antivirüs programlarini fiLan kapatiyorum Oyuna girerken onlarlada bir çakisma söz konusu degil.

    Oyunu 3 kere sildim Kurdum yine ayni sorun var.

    Knigt online, Online olarak Counter fiLan oynuyorum Onlarda hiç bir Sorun yok. Yani Internet ile alakali bir sorunum yok.

    YardimCi olursaniz çok sevinirim Simdiden Çok tesekkürLer.
    Türkiyenin En büyük Forum'unda Sorumunun çözülücegini düsünüyorum (;[/B]

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    1,514

    __ COMBAT ARMS eu __ The Connection To The Server Has Ended __ HATASI !!

    - Bilgisayara Restart Atin

    - Modemide Resetleyin 2/3 Dk. Sonra Açin

    - Bilgisayarim / Yerel Disk c:/ / Nexon / Combat Arms EU / HShield / Update / Autoup / Start Update /

    Sorunun Çözülmesi Lagzim.

  3. #3
    Newcomer
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3

    Re: __ COMBAT ARMS eu __ The Connection To The Server Has Ended __ HATASI !!

    ya nasıl olcak sunun çözümünü sölyleyin lütfen ne yaptıysam olmuyo

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    246

    Re: __ COMBAT ARMS eu __ The Connection To The Server Has Ended __ HATASI !!

    Arkadaşlar bu sorun genelde bilgisayariniza kurmus oldugunuz işletim sistemlerinden kaynaklanıyor.ben windoows 7 ultimate kullanirken cok karsılasiyordum en cokta cw yaparken baya bi can sıkıyordu bu sorun.size tavsiyem windows 7 kullanmak istiyorsaniz.windows 7 home kurun.xp kullanicilari siz ne yapsaniz boş Bence Sizde Windows Vista Kurun vista ve windows 7 home da denedim kesinlikle atmiyor.

  5. #5
    Newcomer
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    4

    Re: __ COMBAT ARMS eu __ The Connection To The Server Has Ended __ HATASI !!

    Kardes bende sürekli hata veri ayarlayamiyom programda windows 7 home basic nasıl olcak yaa bi yardım etseniz bu hata neden verir

  6. #6
    Newcomer
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    1

    Re: __ COMBAT ARMS eu __ The Connection To The Server Has Ended __ HATASI !!

    bENİMKİ XP BEN NE YAPCAM

 

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •